Як не стати жертвою інтернет-аферистів? Розкриваємо схеми.

Як уникнути обману при купівлі в інтернет магазині? Як не бути обдуреним при покупці в інтернет магазині? Напевно це питання хвилює кожного, хто зібрався що-небудь купити в інтернет магазині, ми провели невелике розслідування у сфері покупок меблів в інтернеті, і вирішили поділитися з вами результатами і корисними порадами при покупці. Також покажемо стандартні прийоми, до яких вдаються шахраї, продаючи товар через інтернет. Як не переплатити? Одна з найбільш поширених прийомів серед нечистих на руку продавців. Уявіть собі ситуацію – Ви замовили товар, обговорили ціну, внесли передоплату, або домовилися про накладений платіж. Продавець сказав Вам, що протягом короткого періоду часу замовлення буде доставлений. Потім, коли термін підходить Вам дзвонить продавець, і починає розповідати про проблеми на фабриці, або труднощі з доставкою і відтягує час. Ось тут би варто було почати турбуватися, але всі ми прекрасно розуміємо, що насправді такі «косяки» навіть дуже можливі, особливо у випадку з покупкою меблів від Українського виробника. І все б добре, але далі Вам розповідають, що ціна замовленого Вами товару зросла, причина, як правило, обмежена лише польотом фантазії продавця (виріс курс долара, подорожчала закупка матеріалу, подорожчала доставка, завагітніла дружина директора інтернет-магазину). Що Ви можете зробити в такому випадку? Тут все залежить від ситуації, залишили Ви передоплату або замовили післяплатою. Післяплата: · Зіпсувати собі карму і відмовитися від товару, адже Ви цілком маєте на це право з юридичної точки зору. І якщо Ви відмовитеся, як правило продавець в такому випадку втрачає чималу суму грошей, доставка туди-назад, та й товар на залишку зависне. Передоплата або завдаток: · Тут все трохи складніше, ніж у попередньому випадку, але на всяк випадок запам'ятайте, порядна інтернет магазин зобов'язаний зафіксувати ціну на момент взяття авансу. Тобто ціна фіксується на момент оплати Вами авансу і лише в дуже рідкісних випадках, які, як правило, обумовлюються окремо, продавець зобов'язаний заздалегідь попереджати Вас про можливе подорожчання, а не ставити перед фактом. В іншому випадку Ви зіткнулися з аферистом і можете сміливо телефонувати в міліцію. А чи був хлопчик? Не для кого давно не секрет, що будь щодо грамотний студент може за кілька днів зробити інтернет магазин. Як перевірити що магазин, в якому Ви збираєтесь придбати товар, реально існує? Секрет простий: 1. Перевірити інтернет адреса магазину URL в будь-якому з пошукових систем (Яндекс, Google, Рамблер), як правило відразу з'являться не тільки контактні дані магазину, але й відгуки, адресу. Наявність на сайті маси всяких сторонніх банерів і лічильників, реклами інших магазинів. 2. Відгуки. Відгуки в інтернет магазинах варто сприймати зі здоровою часткою скептицизму. Це особливо яскраво видно на сайтах, що продають різні медичні диво-прилади, які лікують всі хвороби починаючи від глистів і аж до плоскостопості завихренням викривлених торсіонно-хренотронных полів і тому подібними псевдонауковими чудесами - там відгуки охоплюють всі ходові захворювання та вікові категорії, і що важливо - всі захоплено-позитивні. От якщо серед відгуків є невелика кількість як правило 1-2 негативних це в першу чергу говорить про відсутність штучних накруток відгуків і бажання чесно працювати. Особливо добре коли під кожним негативним відгуком є коментар продавця з його баченням ситуації. 3. Самое главное в уважающем себя интернет магазине – офис. Офис с адресом (желательно реальный офис а не квартира) телефоном, банковскими реквизитами. Это один из главных критериев, поскольку у любой уважающей себя фирмы эта информация есть, и она её даже не скрывает. Если офиса нет, и вы можете связаться магазином только по ICQ, почте или скайпу – этот факт должен как минимум насторожить. Мой товарищ в своё время выработал интересную стратегию – для начала он пытался дозвониться менеджеру, и уточнить у него любую информацию (что именно на самом деле не важно). Если не получается (нет контактов, никто не снимает трубку, не перезванивают, или трубку все-таки сняла "девочка-попугай" которая отвечает только "Смотрите на сайте, там все есть, я не обязана отвечать, не знаю") - Интернет магазин можно смело вычеркивать из списка. Если связь есть, и отвечает действительно адекватный менеджер - то далее идет второй вопрос: "А к вам можно подъехать (причина любая: оплатить сразу по месту, посмотреть образцы и уточнить характеристики, подписать договор)? И зачастую оказывается, что на другой стороне провода работающий по найму оператор, который никогда не видел своего работодателя, и зачастую не знает где расположен офис. Это должно Вас как минимум насторожить (причем у лохотронщиков есть на это готовый сценарий - "приезжайте конечно, наш офис в селе Старая Выживка в Волынской обл. " - т.е. расчет идет на то, что никто и никогда туда не поедет) любой вменяемый офис будет расположен в достаточно легкодоступном месте, а сотрудники нашего магазина наоборот приглашают клиентов в офис (мы гостеприимны как и все Одесситы). На цьому поки що зупинимося, але в подальшому обов'язково будемо поповнювати свою «скарбничку» розлучень з боку інтернет-магазинів. Ну а якщо у Вас є свої приклади і поради ми будемо раді їх вислухати, і обов'язково напишемо про це. Пам'ятайте – якщо Вас обдурили, не дайте шахраям обдурити когось ще.
- Як уникнути підробки?Як уникнути підробки при покупці дерев'яних меблів? Як купити якісну ліжко і не потрапити на недобросовісних продавців, які торгують неякісною продукцією? Відповіді на ці питання ви можете дізнатися з нашої статті.Як уникнути підробки?
- За і проти меблів з ГевеїМи постараємося максимально повно і розгорнуто пояснити Вам, у чому плюси й мінуси меблів з масиву Гевеї, і що ж за дерево ця ГевеяЗа і проти меблів з Гевеї